Często zadawane pytania:



Czy wykonujecie meble na wymiar?

Nasza firma wykonuje meble według indywidualnych potrzeb Klienta.

Każdy z naszych produktów,  takie jak pufy, skrzynie czy ławki, czy stoły bądź sypialnie możemy wykonać według zaleceń Klienta. Mamy oczywiście stałe modele, w proponowanych przez nas, katalogowych opcjach. Mimo to jesteśmy zawsze otwarci na oczekiwania Klientów.

 

Jak można u Państwa złożyć zamówienie?

Zamówienia można składać drogą telefoniczną choć to droga najmniej wygodna. Najlepiej jest przysłać wiadomość drogą mailową wysyłając bezpośrednio maila na adres  meble@galleo.pl   z opisem tego co Państwo chcą zakupić. Niezależnie od formy złożenia zamówienia  zawsze na zwrotny adres mailowy przesyłamy zamówienie z wszystkimi danymi dotyczącymi  zamawianych mebli i Zamawiającego (i ewentualnie z projektem), oraz przedstawiamy ostateczny kosztorys całości zamówienia.


Czy kupowane meble są objęte gwarancją?

Na wszystkie meble nasze wyroby udzielamy 24 miesięcznej gwarancji. W tym dwuletnim okresie przyjmujemy zgłoszenia reklamacyjne, które można wysłać do nas mailem.  Prosimy również o załączenie do maila zdjęć które wskazują na dany problem. W ciągu 14 dni otrzymają Państwo odpowiedź drogą mailową bądź telefoniczną.


Jaki jest długi okres oczekiwania na meble?

Poniżej zostały wyszczególnione terminy dla poszczególnych rodzajów mebli.* Możecie też Państwo przy składaniu zamówienia podać konkretnie termin, w jakim zamówienie miałoby zostać zrealizowane, jeśli ten czas jest odleglejszy niż poniżej podany:

  • dla stołów i stolików 3-5 tygodni
  • dla krzeseł, hokerów i foteli 2-5 tygodni
  • dla ławek, paneli tapicerowanych  1-2 tygodni
  • dla puf, skrzyń, paneli pikowanych  2-3 tygodni

*nie dotyczy okresu około bożonarodzeniowego, noworocznego oraz wielkanocnego – wówczas czas ten wydłuża się, o czym Klienci są informowani. Nieznaczne wydłużenie terminów występuje również podczas wakacyjnego urlopu na przełomie lipca i sierpnia.

 

Czy zmiana koloru tkaniny, okleiny lub drewna ma wpływ na cenę mebla?

Zawsze staramy się informować Klientów jeśli coś ma znaczący wpływ na cenę. Wybierając wśród klasycznych fornirów, a więc wybarwień na buku cena pozostaje bez zmian. W momencie kiedy wybierają Państwo okleinę dębową,  cena może ulec zmianie. Cena również ulegnie zmianie jeśli zamiast wersji fornirowanej (w bazowej proponowanej wersji) zdecydują się Państwo na wykonanie mebli w wersji lakierowanej na wysoki połysk . O tej różnicy poinformują nasi pracownicy. Wybierając tkanine lub skóre ekologiczną z naszych kolekcji cena nie ulegnie zmianie.



Czy można uzyskać bezpłatne próbki tkanin lub wybarwień drewna?

Możemy wysłać wybrane przez Państwa próbniki oferowanych przez nas tkanin, skór  ekologicznych czy skór naturalnych oraz wybarwień drewna. Prosimy o podanie przybliżonej kolorystki próbek, dokładnego adresu wysyłki oraz dane osoby na którą mamy wysłać.


Czy dostawa Waszych mebli jest płatna? Co z wniesieniem mebli na wskazane miejsce?

Dostawa firmowa Galleo to usługa, która jest oferowana płatnie dla określonego obszaru Polski według cennika na mapce. Nasze meble dowozimy w każdy zakątek Polski. Towar dostarczany jest wyłącznie naszym transportem, dzięki temu możecie mieć Państwo pewność, że otrzymacie nieuszkodzony mebel.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            

W ramach usługi zapewniamy transport, wniesienie mebli, montaż, postawienie mebli we wskazanym miejscu oraz zabranie opakowań. Zawsze kontaktujemy się z Klientem 2-3 dni przed planowaną dostawą w celu ustalenia dogodnego terminu i godziny dostawy. Jest to kwota od całości zamówienia niezależna od ilości zamówionych mebli.