Często zadawane pytania

Nasza firma wykonuje meble według indywidualnych potrzeb Klienta.

Każdy z naszych produktów,  takie jak pufy, skrzynie czy ławki, czy stoły bądź sypialnie możemy wykonać według zaleceń Klienta. Mamy oczywiście stałe modele, w proponowanych przez nas, katalogowych opcjach. Mimo to jesteśmy zawsze otwarci na oczekiwania Klientów.

Zamówienia można składać drogą telefoniczną choć to droga najmniej wygodna. Najlepiej jest przysłać wiadomość drogą mailową wysyłając bezpośrednio maila z opisem tego co Państwo chcą zakupić. Składając zamówienie prosimy o podanie następujących szczegółów:

– model mebla ( nazwę, zdjęcie lub link do przedmiotu )

– ilość

– kolor tkaniny, kolor wybarwienia, model nóg

– rodzaj dodatku ( pikowanie kryształkami lub guzikami, kołatka, pinezki, sznurek ozdobny, malowane na wysoki połysk itp. )

– wymiar przed oraz po rozłożeniu – jeśli jest rozkładany ( dotyczy stołu lub ławy )

– wysokość siedziska od ziemi ( dotyczy tylko krzeseł barowych )

– adres dostawy, dane osoby zamawiającej oraz numer telefonu

Niezależnie od formy złożenia zamówienia  zawsze na zwrotny adres mailowy przesyłamy zamówienie z wszystkimi danymi dotyczącymi  zamawianych mebli i Zamawiającego (i ewentualnie z projektem), oraz przedstawiamy ostateczny kosztorys całości zamówienia.


✉   meble@galleo.pl

☎   666 950 000

☎   696 211 739

Na wszystkie meble nasze wyroby udzielamy 24 miesięcznej gwarancji. W tym dwuletnim okresie przyjmujemy zgłoszenia reklamacyjne, które można wysłać do nas mailem.  Prosimy również o załączenie do maila zdjęć które wskazują na dany problem. W ciągu 14 dni otrzymają Państwo odpowiedź drogą mailową bądź telefoniczną.

Poniżej zostały wyszczególnione terminy dla poszczególnych rodzajów mebli. Możecie też Państwo przy składaniu zamówienia podać konkretnie termin, w jakim zamówienie miałoby zostać zrealizowane, jeśli ten czas jest odleglejszy niż poniżej podany:

    • dla stołów i stolików 3-5 tygodni
    • dla krzeseł, hokerów i foteli 2-5 tygodni
    • dla ławek, paneli tapicerowanych  1-2 tygodni
    • dla puf, skrzyń, paneli pikowanych  2-3 tygodni

 

*nie dotyczy okresu około bożonarodzeniowego, noworocznego oraz wielkanocnego – wówczas czas ten wydłuża się, o czym Klienci są informowani. Nieznaczne wydłużenie terminów występuje również podczas wakacyjnego urlopu na przełomie lipca i sierpnia.

Zawsze staramy się informować Klientów jeśli coś ma znaczący wpływ na cenę. Wybierając wśród klasycznych fornirów, a więc wybarwień na buku cena pozostaje bez zmian. W momencie kiedy wybierają Państwo okleinę dębową,  cena może ulec zmianie. Cena również ulegnie zmianie jeśli zamiast wersji fornirowanej (w bazowej proponowanej wersji) zdecydują się Państwo na wykonanie mebli w wersji lakierowanej na wysoki połysk . O tej różnicy poinformują nasi pracownicy. Wybierając tkanine lub skóre ekologiczną z naszych kolekcji cena nie ulegnie zmianie.

Przed złożeniem zamówienia możemy wysłać wybrane przez Państwa próbniki oferowanych przez nas tkanin, skór  ekologicznych czy skór naturalnych oraz wybarwień drewna. Prosimy o podanie w mailu lub SMS:

– przybliżonej kolorystki próbek

– dokładnego adresu wysyłki

– dane osoby do której mamy wysłać

– numer telefonu

– adres mailowy


☎   666 950 000

☎   696 211 739

✉   meble@galleo.pl

Dostawa firmowa Galleo to usługa, która jest oferowana płatnie dla określonego obszaru Polski według cennika na mapce. Nasze meble dowozimy w każdy zakątek Polski. Towar dostarczany jest wyłącznie naszym transportem, dzięki temu możecie mieć Państwo pewność, że otrzymacie nieuszkodzony mebel.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            

W ramach usługi zapewniamy transport, pomoc kierowcy przy wniesieniu mebli, montaż, postawienie mebli we wskazanym miejscu oraz zabranie opakowań. Zawsze kontaktujemy się z Klientem 2-3 dni przed planowaną dostawą w celu ustalenia dogodnego terminu i godziny dostawy. Jest to kwota od całości zamówienia niezależna od ilości zamówionych mebli.